-------------------------

           חדש !!!!

      חסכון אינדיודואלי
      באנרגיה ובקרת
      תאורת כבישים
    טכנולוגיה ייחודית
     לחיסכון  35% !!
 
----------------------------

       תאורת חירום
              DALI
      לבקרה מרכזית


     פרוטוקול תקשורת תיקני

---------------------------------
             חדש !!!

     תאורת חירום מרכזית
         מבוססת DALI

      למנהרות ובניינים
       עד 100 KVA

חיסכון בתאורת כבישים – משנק אלקטרוני או בקר אינדיווידואלי?

בקר מתח אינדיווידואלי או משנק אלקטרוני?
החיסכון באנרגיה בתאורת הכבישים חייב להתבצע על ידי ציוד אשר מתאים להתקנה בתשתיות
החשמל הקיימות ויבטיח פעולה אמינה, שמירה על איכות התאורה ובטיחות המשתמשים בדרך.
הציוד לחיסכון באנרגיה צריך להבטיח תשואה נאותה מהחיסכון, זמן החזר השקעה קצר ואורך
חיים גבוה.
החיסכון ניתן ליישום ע"י אחת מהשיטות הבאות:
משנקים אלקטרוניים ייעודיים להתקנה בתשתית החשמל הקיימת, במקום הציוד 
המגנטי הקיים.
בקרי מתח אינדיווידואליים המתאימים להתקנה בתשתית החשמל הקיימת, בתוספת 
לציוד המגנטי הקיים.
חברתנו מציעה את שתי השיטות לחיסכון לבחירת הלקוח, ולמען הנוחות מרוכזים להלן מפרטי
הביצועים של כל אחת מהשיטות:

הנתון הנבדק

 

 

התייחסות למשנק האלקטרוני

 

 

התייחסות לבקר האינדיווידואלי

 

 

קיים עבור הספקים

 

 

 

עד 400 ואט

 

 

עד 1,000 ואט

 

 

אפשרות החיסכון

 

 

 

0-50%

 

 

בשלוש דרגות 15%, 22% ,27%

 

 

דרגת הגנה חשמלית

 

 

 

סוג 1 - הארקה

 

 

סוג 2 – "בידוד כפול"

 

 

דרגת הגנה מלחות ואבק

 

 

 

ללא

 

 

IP-65

 

 

מבנה המעטפת

 

 

מתכת

 

 

תרמו-פלסטיק כבה מאליו פולי-קרבונט

 

 

התקנה עם הציוד המגנטי הקיים

 

 

צריך לפרק את הציוד הקיים בפנס ולהתקין במקומו את המשנק האלקטרוני

 

 

מתאים להתקנה בבסיס העמוד כתוספת לציוד המגנטי הקיים

 

 

תאור ההתקנה

 

 

להתקנת המשנק בבסיס העמוד יש להוסיף גוף קירור מתכתי. שימוש במנוף לפירוק הציוד הקיים מתוך גוף התאורה, חיבור כבל למתח גבוה מגוף התאורה למשנק בבסיס העמוד, חבור המשנק  למערכת החשמל ולכבל מתח גבוה.

 

 

התקנה קלה ופשוטה, התחברות רק בבסיס העמוד אל המערכת החשמלית הקיימת.

 

 

שימוש בכבל מתח גבוה

 

 

התקנת המשנק מחוץ לגוף התאורה, בבסיס העמוד, מחייבת שימוש בכבל מתח גבוה למתח של 5,000 וולט.

 

 

ההתקנה בבסיס העמוד דורשת שימוש בכבל הסטנדרטי הקיים.

 

 

השפעת טמפרטורת הסביבה על אורך חיי הציוד

 

 

MTBF של 40,000 שעות בטמפרטורת סביבה של C°30

 

 

MTBF של 280,000 שעות בטמפרטורת סביבה של C°75

 

 

השפעת טמפרטורת המעטפת על תפוקת האור

 

 

כאשר מעטפת המשנק מגיעה לטמפרטורה של C°85  הספק הנורה יורד ב-50% ללא כל שליטה ובטמפרטורה של C°90 מכבה המשנק את הנורה.

 

 

הנורה תמשיך לדלוק בתפוקה המתוכננת בכל טמפרטורת מעטפת עד C°125.

 

 

עבודה עם תכנון זמנים באופן עצמאי

 

 

מתאים

 

 

מתאים

 

 

שליטה ע"י מערכת לבקרה מרחוק

 

 

מתאים

 

 

מתאים

 

 

הגנה מפני זעזועים והולם מכאני

 

 

לא קיים

 

 

יציקת אפוקסי

 

 

חסינות מפני מתח תקלה על הארקה

 

 

לא מוגן

 

 

מוגן "בידוד כפול"

 

 

הגנה מפני ברקים ונחשולי מתח

 

 

הגנה אלקטרונית מוגבלת

 

 

הגנה פסיבית בגבול רחב מאוד ("בידוד כפול")

 

 

מקדם ההספק

 

 

 

גדול מ- 0.95

 

 

ללא שינוי גדול מ- 0.92

 

 

הרמוניות

 

 

 

בתחום התקן

 

 

ללא שינוי

 

 

השפעה על אורך חיי נורה

 

 

מאפשר עבודה במאמצים מופחתים וללא פגיעה בחיי הנורה.

 

 

מאפשר עבודה במאמצים מופחתים וללא פגיעה בחיי הנורה.

 

 

עלות צריכת החשמל לשנה עבור נורת נל"ג 250 ואט – ללא עמעום

 

 

ללא עמעום – 423 ₪

 

 

ללא עמעום – 470 ₪

 

 

החיסכון בצריכת החשמל לשנה עבור נורת נל"ג 250 ואט – במצב עמעום

 

 

בעמעום 27%

 

 

114 ₪

 

 

בעמעום 27%

 

 

127 ₪

 

 

 

עלויות המוצרים           

 

 

 

1,500 ₪

 

 

200 ₪

 

 

החזר השקעה

 

 

 

13 שנים

 

 

1.5 שנים

 

 

אורך החיים לתאורת הכביש – לפי 4,200 שעות עבודה לשנה.

 

 

9.5 שנים

 

 

מעל 40 שנה

 

 


הערות:

 

 

א.      ההתייחסות הנ"ל היא למשנק אלקטרוני המספק מתח מוצא בגל מרובע ובתדר נמוך מ 400 הרץ ומתאים לדרישות תקן ישראלי 61347 חלק 2-12.

 

 

ב.      התקנת המשנק האלקטרוני בגוף תאורה קיים ו/או חדש מחייב בדיקה מלאה לתקן ישראלי 20 , לגוף התאורה עם המשנק האלקטרוני מותקן בתוכו .